nog eventjes... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van lynnsey Tiekink - WaarBenJij.nu nog eventjes... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van lynnsey Tiekink - WaarBenJij.nu

nog eventjes...

Blijf op de hoogte en volg lynnsey

05 Februari 2014 | Nederland, Leeuwarden

Overmorgen is het al zover en zit ik rond dit tijdstip al in Londen. Het is nog heel onrealistisch want ik heb helemaal niet het gevoel dat ik weg ga. Stiekem klinkt het meer als een vage droom die je hebt gehad. Toch is het bijna zo ver.. Ik woon deze week al bij mijn moeder in, maar ben eigenlijk weinig thuis! even langs die en die en ooww die andere wil ik ook nog graag zien! of te wel druk druk druk... Ik moet nog beginnen om mijn koffer in te pakken maar goed dat zal morgen wel komen!
Vandaag nog een lekker dagje met mijn vriend... dus daar ga ik nog lekker van genieten nu het nog kan :( ! De volgende keer dat ik jullie spreek zit ik in Zuid- Afrika. Via deze weg hou ik jullie op de hoogte van mijn reis en project! tot snel schatjes!

xxx

  • 05 Februari 2014 - 14:15

    Cindy:

    Lieve Lynnsey,
    Wat een groots avontuur ga je tegemoet, en die droom wordt dus werkelijkheid.
    Mooi!!
    Het was fijn om je nog even te zien en ik wens je alle goeds en een behouden reis,
    zowel heen als alvast terug, haha.
    Geniet nog lekker van de mensen om je heen die je lief zijn.
    Dikke knuffel en tot schrijfs. Xxxx

  • 06 Februari 2014 - 10:28

    Marion:

    Heey skatty,
    Me, je moeder geniet van elk moment dat je hier nog bent!
    Het aftellen is nooit leuk weet ik uit ervaring, laatste keer dit, laatste keer dat.
    Maar vanaf morgen kunnen we gaan aftellen tot de dag dat je weer terug komt.
    Je hebt dit altijd al gewild en je droom is uitgekomen.
    Wel "jammer" dat je nu net verlieft bent geworden, waardoor het je wel moeilijk valt om afscheid te nemen van alle mensen die van je houden. Aan de andere kant heb je nu des te meer reden om weer terug te komen hier ;) Maar reken er maar op dat de periode nu nog heel lang lijkt, maar voor je het weet pak je je koffers alweer. En tegenwoordig met alle sociale media kun je elke dag contact hebben. Je relatie zal er alleen maar sterker op worden. Paul staat(net als iedereen) achter je!
    Jullie liggen nu nog lekker te pitten samen als ik dit schrijf.
    Gaan we samen vandaag nog een leuke verrassingsactiviteit doen met zijn tweeën en kan ik er weer even tegen. Love you the most. Xxx Mom

  • 08 Februari 2014 - 21:10

    Paul:

    Lieve schat! Het is superfijn dat u ten eerste veilig bent aangekomen en ten tweede gewoon Wifi op uw kamer hebt! We hebben echt contact op allerlei manieren. Het is geweldig dat ik al met u gebeld heb en dat gaan we nog heel vaak doen. Appen en je stem horen en weten dat het goed zit is gewoon een superfijn gevoel! We denken hier iedere dag aan u, maar gaan gelukkig ook door met ons eigen leventje. Samen doen we dit en kunnen we dit aan! En echt, er komt een dag dan lachen we hier om! Ik kijk uit naar uw volgende verslagje!!

    xXx Paul/Paulus maar vooral Paulie voor u!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

lynnsey

Ik ga voor mijn opleiding SPH, naar Zuid-Afrika voor 5 maanden. Wat ik daar ga doen is nog niet duidelijk. Die keuze mogen we daar pas maken. Via deze site hou ik jullie op de hoogte van het project en mijn weekenden en vakanties in Zuid-Afrika! =D tot snel!

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 5380

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 06 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: